Fiesta ST je takové malé štěňátko. Stále si s vámi chce hrát. Je ideální pro ty, kteří chtějí začít jezdit sportovněji.
Ostrá Fišta překvapila svou tuhostí na okreskách (zde primárně patří a ultra baví), avšak poměrně velkou nedotáčivostí a paradoxně i "měkkým" podvozkem při okruhové jízdě v ostrých zatáčkách. Má pár mínusů, ty jsou ale vyváženy vysokou porcí zábavy.
Nejmenší ST od Fordu jsme projeli na dálnici (cca 1000 km), na okreskách (cca 600 km) i na okruhu (několik hodin). Máme tedy relevantní srovnání. Více ve video recenzi, kde naleznete i plusy a mínusy.
Základní technické info:
◾️ motor: 1.5 EcoBoost (tříválec, turbo)
◾️ výkon: 147 kW / 200 k při 6.000 ot. / min
◾️ točivý moment: 290 Nm při 1.400 až 4.000 ot. / min
◾️ převodovka: 6-stupňová manuální
◾️ pohotovostní hmotnost: 1262 kg
Ve videu jsme na okruhu SteelRing v Třinci svezli i našeho fanouška. Mimochodem, Race Taxi jezdíme i v zimě!
V Daddy's Garage neřešíme spotřebu ani místo na zadních sedačkách. Na auta se díváme primárně z pohledu řidiče.
Stále pro vás připravujeme zajímavý automotive obsah a dopřáváme vám emotivní motoristické zážitky.
LinkedIn skupina pro všechny motoristické nadšence
Tipy na (nejen) vánoční dárky pro petrolheady
Recenze Ford Puma ST X