Vozidlo jsme upravovali zvukově (výkonově) i vizuálně. Gró projektu tvořil kompletně na zakázku vyráběný výfukový systém. Konkrétní řešení jsme vymysleli tak, aby vozidlo neztratilo záruku a klienta nepakovali z technické. Veškeré "emisní" záležitosti zůstaly v cajku. A tady se to fakt povedlo. Dosáhli jsme hutného V8 zvuku s plnými basy. 💪
Co se s tímto (více než 500 koňovým) SUV dělalo, mimo vejfuk ... ... aby vypadalo parádně a ne komediantsky 👇👇
◾️ Původní "chromované" doplňky (znak Audi + popisky v masce, na bocích a vzadu) se měnili za černé lakované
◾️ Lepily se zatmavovací (kouřové) PPF fólie na přední a zadní světlomety
◾️ Lepily se fólie na přední okna, s homologací, co projdou vpoho na STK
◾️ Zbavili jsme lesklé plochy mikrooděrek a vlásečnic a potom je polepili ochrannou PPF fólií
◾️ Dotykové displeje ve středu kokpitu se polepily ochrannou fólií, ta zabraňuje poškrábání a otiskům prstů.
◾️ eSPéZetky jsou na suchý zip, aby design nekazily nevzhledné plastové podznačníky
Co mám rád na Audi SQ7 / SQ8 ... 🫶
I když je to SUV, není to nic velikostně extrémního. Nic co by nějak vadilo. Design je fakt povedený. Přední maska mohutná. Prdelka krásná. Světla peckovní. Jak jsme u Audi zvyklí. Za mě stopro nejhezší SUV z Ingolstadtu (tedy vlastně z Bratislavy). Hlavně tahle generace fakt píše. Navíc natáčení zadní nápravy umožňuje opravdu skvěle manévrovat. A to jak při parkování, tak při vyšších rychlostech na dálnici (například při předjíždění). Ověřený a téměř nezničitelný benzínový osmiválec o objemu 4 litry, dopovaný dvěma turby, dává výkon přes 500 koní (s našim vejfukem jich bude ještě víc) a točivý moment 770 Nm. To jsou parádní údaje. Vlastně je to tak akorát. To máš potom auto, které umí jet 3 kila a přitom dokáže být i velmi kultivované v rámci daily (plus skvěle funguje i pracant, když je potřeba například něco těžkého odtáhnout na kouli). Jediné co tomuto autu v sérii chybí je pořádný zvuk. A o ten jsme se právě postarali. Pomocí našeho řešení můžeš být tišší (a to dokonce tak, že o tobě sousedi nebudou vědět), ale po stisknutí tlačítka "open" (na dálkovém ovladači) se z tebe může stát pořádná bestie. A o to jde. Nedělat kravál, jako puberťák, non-stop a všude. Ale mít tu možnost si ty emoce aktivovat. Kdykoli, když po nich budeš prahnout. S našim řešením můžeš respektovat sousedy i noční klid. Nebo je můžeš pěkně štvát. To už je na tobě. V každém případě si můžeš kdykoli vykouzlit úsměv od ucha k uchu. Navíc si úroveň otevření klapek můžeš "štelovat" pomocí dálkového ovladače. Dle gusta. A to je další velký benefit. Když už ale tuhle káru chválím, musím napsat i něco co mně až takovou radost nedělá. Je to hlavně ten full dotykový kokpit. No snad se Audi zase brzy vrátí k tlačítkům. 🙏
100% handmade výfukové systémy špičkové kvality. Ten nejlepší zvuk a výkon pro tvoji káru. Individuální přístup přímo na dílně v Uherském Brodě. Materiály ocel, titan, karbon. Svařování metodou TIG a CO2. 💥⚙️
Chceš mít (nejen) na své Audině taky takový zvuk? Potom mi napiš nebo zavolej a pořešíme to! 📲
//
Jsem Tom z Daddy's Garage. ✌️
I z tvého auta udělám emotivní káru. 🚘