◾️ Výkon 195 kW / 265 PS
◾️ Točivý moment 400 Nm
◾️ 7 stupňový automat PDK
◾️ Nejvyšší rychlost 232 km/h
◾️ Zrychlení z 0 na 100 za 6,2 s
◾️ Kombinovaná spotřeba 9,3 litru
◾️ Pohotovostní hmotnost 1.920 kg
◾️ Objem zavazadelníku 488 litrů
◾️ Palivová nádrž 65 litrů
Co bavilo ...
Jízdní vlastnosti … podvozek, převodovka (skvělá dvojspojka PDK), kokpit, volant, analogové budíky. Prostě stále Porsche. Velké díky také za stále zachované reálné 4 výfuky, ze kterých se opravdu kouří.
Co vadilo ...
Moc toho nebylo. Snad jen to, že jsme auto nemohli úplně “urvat.”
Výsledek …
Velmi povedené SUV, které si dokážeme představit jako druhé auto v rodině petrolheada. Kde primárně nejde o počet válců, ale ladný a agilní pohyb po městě a okolí. Delší cesty ale Macan zvládne také. Jedná o příjemný rozměr SUV a krásné svezení i pro ženy, které mají rádi styl a dynamiku.
Macan nás bavil tak moc, že jsme se několikrát přistihli při tom, jak v něm jentak sedíme, koukáme “do blba” a užíváme si atmošku v něm.
V případě zájmu o další info vás rádi odkážeme na toho správného člověka z Porsche Centrum Praha, který s vámi provede zkušební jízdu a bude se vám profesionálně věnovat.
Jsme Daddy's Garage.
Testujeme vše co jezdí. Koučujeme sportovní jízdu a dodáváme řidičům sebevědomí za volantem i v běžném provozu. Prodáváme výjimečná vozidla. Organizujeme emotivní motoristické akce pro firmy i jednotlivce
Videa s Macanem na našem TikToku.
Kompaktní SUV stuttgarské automobilky, se čtyřválcem pod kapotou, může v mnohých působit divný pocit. Je to ale zcela zbytečné, protože vždy prostě šestiválec nedává smysl. Když pochopíme, kam se ubírá doba a na co je toto auto primárně zaměřeno, je vlastně možnost mít Macana se čtyřválcem plusem.