A pak že dvanáctiválce nejsou úsporné ...
Kdo měl tu čest projet si poslední generaci BMW M760Li?
Moderní V12 pod kapotou. Stejný motor, který využívá Rolls-Royce. Jedná se o nejdražší sériově vyráběné BMW.
V nejvyšší výbavě Individual a long verzi (Executive Lounge) jsem si vůz otestoval cca 2,5 roku zpět. V Tatrách.
Auto překvapilo rozptylem spotřeby. Člověk by řekl, že dvanáctiválec musí "žrát" i trávu okolo cesty. V režimu ECO PRO jsem však v kolonách popojížděl i za 7l / 100 km (samozřejmě při deaktivaci 6 válců). Zatímco na dálnici, při sešlápnutí plynového pedálu (režim SPORT PLUS, 12 válců) jsme se sedmičkou šli klidně i na 25 až 30l / 100 km.
Co se týče zplodin - auto jsme měli půl dne “parknuté na volnoběh” v garáži (natáčení interiéru) ... no a neotrávili bychom se ani kdybychom chtěli.
Tehdejší oficiální katalogová cenovka byla 225.000 EUR. Tedy dost vysoká. Auto se dá reálně (po zajetí / předváděčka) pořídit za cca 160.000 EUR.
Hlavní konkurent ...
Nový Mercedes-Benz S-Class (Maybach S-Class)
Nevýhody ...
Při koupi tohoto auta si buďte jistí, že u něj cenovka letí poměrně strmě dolů. Když jej budete prodávat, připravte se na to, že na něm určitě "nevyděláte" (tedy pokud nepočkáte na dobu, kdy budou tyhle auta vzácností a jejich cena bude naopak vyšší než cena pořizovací).
Promo video je z dílny naší Videoprodukce!
V Daddy's Garage neřešíme (primárně) spotřebu ani místo na zadních sedačkách. Na auta se díváme z pohledu řidiče.
Stále pro vás připravujeme zajímavý #automotive obsah a dopřáváme vám emotivní motoristické zážitky.