Miluji Bronco. Jako vážně.
Pochopil jsem jej komplexně až po cca týdnu.
Již dávno vím, že neexistuje dokonalé auto. Vždy je to o kompromisu.
Často dostávám dotaz, které auto je opravdu na vše. Odpověď - žádné.
Závodní speciál nebudete používat jako daily. Stejně tak nebudete chtít elektrikou cestovat po Evropě a čistokrevným tereňákem jezdit pilu na okruhu.
Každé auto má nějaký svůj význam. Pro něco / někoho bylo vyrobeno. Vždy je potřeba se na to dívat s nadhledem ...
Můžete mít vůz, který bude kompromisem. Dokáže vás rychle svézt a ještě bude i líbivý, praktický a úsporný - jako například Mercedes E53 AMG 4MATIC+ kombi. Nebo můžete mít vozidlo, které bude budit pozornost, bude originální a funkční tam kde je potřeba - jako například Bronco Sport.
U aut ale nikdy nebude fungovat "10 v 1."
Nedávno jsme vzali Bronco Sport do Sosnové. Míša tam měla kurz sportovní jízdy. Jedna slečna chtěla naučit lépe zvládat stopu. A to se i povedlo. Zlepšení v čase na kolo, po Míšině intenzivním koučinku, bylo na konci téměř 15 sekund. A to je už vážně něco. Na okruhu jsme s Broncem samozřejmě neřádili, ale dovezlo nás na něj. A pozornost budilo, o tom žádná.
Na cestě zpět jsme projeli Českou Lípu, Mácháč (viz. foto). Střídali jsme okresky, dálnici a polňačky. Spotřeba, při svižné jízdě, byla mezi 10 až 11 litry. A to je za mě v pohodě.
K legendárnímu Broncu mám citový vztah. Možná jsem trochu zaujatý, ale tohle auto mě prostě baví. Ta žlutá je dokonalá. A neotřelý design taky. Prostě zajímavé městské terénní autíčko, které se umí i rozohnit a zajet svižně okresky. A to i na terénních "balónech."
Už se nemohu dočkat na test klasického off-road Bronca.
Za spolupráci díky AMB Praha.