Hyundai, Hyundai, co nám to jen děláš?! Vyrábět taková auta za necelých 900 tisíc?!
S tímto brutálním super kouskem jsme toho najezdili více než obvykle. Aby taky ne, když nás hned po prvním svezení začal tak bavit. Hned na začátku mohu prozradit, že Míša je z něj doteď totálně odvařená ...
Tohle auto patří na okresky a hlavně na okruh. Skvěle však poslouží i jako daily car.
Natočili jsme tuny super materiálů v různých situacích. Jelikož jsme ale chtěli ukázat to nejlepší, rozhodli jsme se finální video pojmout čistě okruhově. Tam totiž i30 N Performance se svými parametry a nastavením pasuje jako prdel na hrnec.
Nemá cenu vypisovat zde nějaké plusy či mínusy. Tento hothatch vše překonává fun factorem a hlavně svou cenovkou. Nečekejte ultra prémiový interiér ani alcantaru na volantu. Vše ale i30 N odpouštíme. Nikdy jsme totiž pod rukama neměli auto do milionu, se kterým bychom se tak dobře bavili.
Základní technické info:
◾️ motor: 2.0 T-GDI (čtyřválec, turbo)
◾️ převodovka: 8-stupňová automatická
◾️ výkon: 206 kW / 280 k
◾️ točivý moment: 392 Nm
◾️ zrychlení 0-100 km/h: 5,4 s
◾️ maximální rychlost: 250 km/h
Na SteelRingu v Třinci jsme tentokrát zažili Race Taxi my. Svezl nás mistr řemesla, evropský rally šampión Kajetan "Kajto" Kajetanowicz. Tento sympaťák, původem z Polska, vyvádí s autem i mimo závodní trať dost velké psí kusy. Napadlo jej, například, sjet šusem lyžařskou sjezdovku v téměř 170 km/h.
V Daddy's Garage neřešíme spotřebu ani místo na zadních sedačkách. Na auta se díváme primárně z pohledu řidiče. Jsme neobjektivní. Nejsme dé-Test. Neděláme video recenze tabulkových technických parametrů ani srovnávačky. Naše hodnocení jsou čistě subjektivní. Snažíme se testovaná auta pochopit. Abychom dokázali nejlépe určit, pro koho jsou či nejsou určená.
Stále pro vás připravujeme zajímavý automotive obsah a dopřáváme vám emotivní motoristické zážitky.
Tip: Kurzy Sportovní Jízdy | Koučink řidičů - Kondiční Jízdy
LinkedIn skupina pro všechny motoristické nadšence.